Erőmerítő

"Örvendj a hóvirágnak, az ibolyának és a búzavirágnak. Az erdő csöndjének. Ha egyedül vagy: (...) annak, hogy nem kell egyedül légy. Vágyódj arra, amit a holnap hoz, és örvendj annak, ami ma van." /Wass Albert/

Címkék

Utolsó kommentek

Élményekről, tanultakról, hangokról, illatokról, ételekről, emberekről.

2012.04.27. 07:22 SzabóZsófi

kettő kettő

Egyel növeltem az emlékek számát. 21-ről 22-re. Ez már csak ilyen, egyre több élmény, egyre több ember, egyre több íz, egyre több szín és talán lehet mondani, hogy egyre több tudás. Eddig 22-t gyűjtöttem. Azt szeretném, hogy kigyűljön a boldog 100 és ezt kívánom mindenkinek, de csak szépen lassan, komótosan, nem rohanunk.

SAM_6320.jpgA 25-e reggel napsütésesen indult -a 24-ei vízözön után- és mosolygósan is, mert tudtam, hogy levél vár rám a földszinten. De még hogy hogy várt, izgalmában felbontódott és összecincálódott, de a nevem rajta van, a tartalma sem veszett el, szóval az enyém. A levél feladója Hoffer Dávid! :)111111.jpgPólót kaptam, narancssárgát, rikítót, hogy ne feledjem soha, hogy hol a telefonom. Most is megvan áááám! :) Köszönöm- köszönöm Dávidom! :)

SAM_6324.jpgYuvel ettem hosszú élet tésztát, mert itt ez a módi, ha szülinapod van. Ez olyan hosszú tészta, amit nem metélnek fel, megpróbálnak minél nagyobb szál tésztát egyben hagyni, úgy kifőzni és aztán a fogyasztóra bízni, hogy birkózik meg a mértekkel. Sokszor szoktam ilyet enni. Finom, nem olyan mint az otthoni tészta. Ott készítik előtted és csak épp hogy beledobják a lobogó vízbe és máris eheted. Yutől kaptam a telefonomra ilyen fityegőt, mert itt mindenkinek olyan van és gondolom nem akarja, hogy lemaradjak itt a helyi divatban.

SAM_6327.JPG:)

ljk.jpgBicikliztünk, jobban mondva nekem csak fegyelmezetten kellett volna ülnöm a hátsó csomagtartón, de még ez sem ment. De csak egyszer estünk el majdnem, a fényképezős neveletlenségem miatt és háromszor a bukkanók miatt.

CIMG7568.JPGAztán estére meglepetés koronát és tortát is kaptam. Erre tényleg nem számítottam, köszönöm Nektek: Nyika, Diána, Kans, Kaori, Shibata, Takuya.CIMG7573.jpgMindenkinek nagyon megy ez a "peace" mutogatás :)CIMG7576.jpgFinom volt a torta, nem egymás fejéről ettük, a kép csak illusztráció.

22.JPGAnyika szedett nekem 22 gyöngyvirágot és nagyon lelkesen mutogatta, aztán Apival énekeltek egyet :)

A teljesség igénye nélkül (de arra törekedve) elmesélve, így telt a 22. születésnapom pom pom pom pom. :)

Ezáltal a bejegyzés által is köszönet mindenkinek aki írt, hívott, mondott, gondolt rám. pusziiiiii

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tianjin.blog.hu/api/trackback/id/tr974474374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása